← Vorige pagina
Update inleveren kleding en materialen
27 mei 2021


Kortgeleden hebben we jullie geïnformeerd aangaande de inlevering van de materialen en kleding. We geven hierbij even een update vanwege het feit dat het erop lijkt dat voor de jeugd de regiocup van start zal gaan in juni. Dat betekent dat het nog geen zin heeft om in dat geval de kleding in te nemen.

Omdat we ook van veel seniorenteams vernomen hebben dat ze graag in juni doortrainen hebben we besloten om, als de regiocup doorgang vindt, het inlevermoment van de kleding en materialen op een later moment te doen.

Indien de regiocup definitief doorgaat (Beslissing 1 juni) dan worden de inlevermomenten verplaatst van 5 en 12 juni naar 26 juni en 3 juli. Het precieze schema is te vinden onderaan dit bericht.

We zullen net als voorgaande jaren een tafel neerzetten voor de ingang van het gebouw. Eenieder kan dan de spullen op de tafels zetten waarna wij daarna de spullen van de tafel halen en ruimte maken voor de volgende. Vanzelfsprekend willen we u vragen om 1,5 meter afstand te houden. We rekenen op uw verantwoordelijkheid. Alvast bedankt!

Omdat het vanwege de te houden afstand en doorstroming ondoenlijk is om de tassen en materialen meteen te controleren willen wij u het volgende vragen:

- Graag in iedere kledingtas een briefje bij te voegen met daarop de teamnaam en leider/trainer van dat team. Ook evt. opmerkingen kunt u hier bij zetten.
- Graag op alle materialen die worden ingeleverd een briefje plakken met daarop de teamnaam en de leider/trainer van dat team. Ook evt. opmerkingen kunt u hier bij zetten.
- Graag bij de individuele coachjassen en/of trainingspakken duidelijk uw naam en team vermelden. Bij voorkeur d.m.v. een briefje in de zakken.

De ingeleverde spullen zullen gecontroleerd worden aan de hand van de formulieren die bij uitgifte door u zijn getekend. We zullen u per e-mail op de hoogte houden aangaande eventuele ontbrekende zaken. Vanwege de lastige situatie hopen wij op uw begrip voor deze manier van inleveren.

De kleding en materialen kunnen op de volgende momenten worden ingeleverd, de coachjassen en trainingspakken mogen op alle zaterdagen worden ingeleverd zolang duidelijk is van wie deze zijn:

Za 26-06-21 10:00 – 14:00
Senioren 1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 45+
Dames VR1, VR2, VR3, VR4, MO17 en MO15
JO-19

Za 03-07-21 10:00 – 14:00
JO-17, JO-15, JO-14,
JO-13, JO-12, JO-11,
JO-10, JO-9, JO-8

Wij willen u vragen de volgende zaken in te leveren:

- Teamkleding
- Individuele kleding/tassen, Coachjassen en andere individuele kleding.
- Sleutels (Gebouwen & Ballenhok)
- Coachjassen en trainingspakken begeleiding
- Materialen, waterzakken

Indien het voorgestelde moment niet schikt dan willen wij u vragen contact met ons op te nemen via ons mailadres materiaal@vvdeweide.nl.

Met vriendelijke groet,
Materiaalcommissie V.V. de Weide




v.v. de Weide
Elbe 1
7908 HB Hoogeveen

Tel. 0528-275361

hosting